terça-feira, novembro 29, 2011


Música da Semana!

The One That Got Away
Katy Perry


Summer after high school whenwe first metWe'd make out in your Mustangto RadioheadAnd on my 18th birthdayWe got matching tattoosUsed to steal your parents' liquor andclimb to the roofTalk about our future like we hada clueNever planned that one dayI'd be losing you
In another life, I would be your girlWe'd keep all our promises, be usagainst the worldIn another life, I would make you staySo I don't have to say you wereThe one that got awayThe one that got away
I was June and you were myJohnny CashNever one without the other,we made a pactSometimes when I miss youI put those records onSomeone said you had yourtattoo removedSaw you downtown, singing the bluesIt's time to face the musicI'm no longer your muse
In another life, I would be your girlWe'd keep all our promises, be usagainst the worldIn another life, I would make you staySo I don't have to say you were theone that got awayThe one that got away
The oneThe oneThe oneThe one that got away
All this money can't buy mea time machine, noCan't replace you with amillion rings, noI should have told you what youmeant to me, whoa'Cause now I pay the price
In another life, I would be your girlWe'd keep all our promises, be usagainst the worldIn another life, I would make you staySo I don't have to say you were theone that got awayThe one that got away
The one (the one)The one (the one)The one (the one)
In another life, I would make you staySo I don't have to say you were theone that got awayThe one that got away

Tradução

Aquele Que Se Foi


No verão, depois do Ensino médio No nosso primeiro encontro Nós nos beijamos no seu Mustang Ouvindo Radiohead E no meu aniversário de 18 anos Fizemos tatuagens iguaisCostumávamos roubar o licor dos seus pais E subir para o telhadoFalar sobre o nosso futuro como se soubéssemos De algo Mas nunca planejei que um diaEu perderia você
Em uma outra vida, eu seria sua garota Nós manteríamos todas as nossas promessas,Seriamos nós contra o mundoEm uma outra vida, eu faria você ficarEntão, eu não tenho que dizer que você eraAquele Que Se Foi Aquele Que Se Foi
Eu era June e você era meu Johnny Cash Nunca um sem o outro,Nós fizemos um pacto Às vezes eu sinto sua falta Então coloco aquelas músicas para tocarAlguém disse que você Removeu sua tatuagemTe vi no centro, cantando bluesÉ hora de encarar a música Eu não sou mais a sua musa
Em uma outra vida, eu seria sua garota Nós manteríamos todas as nossas promessas,Seriamos nós contra o mundoEm uma outra vida, eu faria você ficarEntão, eu não tenho que dizer que você era Aquele Que Se FoiAquele Que Se Foi
AqueleAqueleAqueleAquele Que Se Foi
Todo esse dinheiro não pode me comprar Uma máquina do tempo, nãoNão posso te substituir com um Milhão de anéis, não Eu deveria ter te dito o que você Significava para mim, whoa Porque agora eu pago o preço
Em uma outra vida, eu seria sua garota Nós manteríamos todas as nossas promessas,Seriamos nós contra o mundoEm uma outra vida, eu faria você ficarEntão, eu não tenho que dizer que você era Aquele Que Se FoiAquele Que Se Foi
Aquele (Aquele)Aquele (Aquele)Aquele (Aquele)
Em uma outra vida, eu faria você ficar Então, eu não tenho que dizer que você eraAquele Que Se FoiAquele Que Se Foi

0

0 comentários:

Postar um comentário

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t